نحوه برگزاری امتحانات هفتم، هشتم و نهمیها به مدارس واگذار شد / امکان اعتراض به نمرات
👤مدیرکل مقطع متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش:
▫️برگزاری امتحانات پایانی داخلی پایههای هفتم، هشتم و نهم بر اساس تصمیم شورای مدرسه و سیاست اعلامی ادارات کل آموزش و پرورش استانها انجام میشود و مدیران مدارس درباره نحوه اجرای ارزشیابی پایانی تصمیمگیری میکنند.
▫️ برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری و استفاده از سایر روشهای سنجش تحصیلی از جمله پژوهش، فعالیتهای کلاسی و مستندات آموزش مجازی دانشآموزان وجود دارد و این موارد میتواند بخشی از ارزشیابی پایانی محسوب شود.
▫️مدیران مدارس موظفند درباره نحوه برگزاری امتحانات و ارزشیابی پایانی اطلاعرسانی شفاف به والدین داشته باشند و دغدغههای آنان را برطرف کنند.
▫️مدارس و معلمان موظف به پاسخگویی درباره اعتراضات دانشآموزان و والدین نسبت به نمرات ارزشیابی پایانی بر اساس مستندات و شواهد موجود هستند.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.